7 gadżetów reklamowych, które sprawdzą się latem

26.07.2019 Najnowsze trendy gadżetowe
Budują świadomość marki, poprawiają wizerunek, bywają też po prostu miłym upominkiem dla klientów czy partnerów biznesowych – gadżety reklamowe to jedna ze skuteczniejszych form promocji firmy.

Oczywiście pod warunkiem, że są one użyteczne i dopasowane do potrzeb. Dlaczego latem warto wybrać sezonowe gadżety reklamowe? Sezon wakacyjny to czas, kiedy wyjeżdża się na urlop czy też chętniej spędza się czas na świeżym powietrzu. Często jednak potrzebne są dodatkowe akcesoria, o których myśli się w ostatniej chwili. Gadżety promocyjne na lato mogą doskonale uzupełnić braki w urlopowej walizce! Po gadżety reklamowe tego typu szczególnie powinny sięgnąć branże, które związane są z turystyką, rekreacją i nowoczesnym stylem życia. Oczywiście dużo zyskają firmy, których grupą docelową są właśnie osoby aktywne. Oto 7 gadżetów reklamowych na lato, które doskonale sprawdzą o tej porze roku!

1. Torby

Na wyjazd, nawet ten najmniejszy, w coś trzeba się spakować. Torby z logo firmy to doskonały prezent w sezonie urlopowym. Dużą zaletą toreb jest dobra ekspozycja identyfikacji wizualnej firmy. Osoba, która sięgnie po torbę reklamową i faktycznie będzie z nią podróżować, nie tylko zwiększy świadomość marki u siebie, ale też u innych!

2. Koce i ręczniki

Wśród gadżetów na plażę szczególnie warto zwrócić uwagę na koce i ręczniki. Tego typu akcesoria przydają się podczas opalania czy pikniku. Nie zawsze jednak posiadamy w domach tekstylia, które nadają się do użytku w plenerze. Zaletą koców i ręczników reklamowych jest dobra ekspozycja logo, trwałość i chęć korzystania po stronie obdarowywanych.

3. Klapki

Na basen, pod prysznic czy na plażę – kto choć raz zapomniał o klapkach, wie, jakie bywają niezbędne. Są to jednak buty, w których zwykle nie chodzi się na co dzień. Dlatego prezent w postaci klapków reklamowych, z pewnością chętnie będzie użytkowany. Logo widoczne na butach to z kolei poszerzenie grupy odbiorców reklamy – obdarowywany nie tylko będzie pamiętać o marce, ale też kojarzyć zaczną ją osoby z otoczenia!

4. Kapelusze i czapki z daszkiem

Nawet spontaniczne opalanie wymaga odpowiedniej ochrony przeciwsłonecznej. Nie każdy jednak pamięta, aby zakupić odpowiednie nakrycie głowy. Kapelusze i czapki z logo firmy mogą okazać się wówczas bardzo przydatne! Również ich używanie to spora korzyść dla marki. Logo firmy na czapkach z daszkiem czy kapeluszach jest doskonale wyeksponowane.

5. Okulary przeciwsłoneczne

Podobnie jak nakrycia głowy, okulary przeciwsłoneczne sprawdzą się podczas niejednej aktywności w wakacje. Zaletą gadżetu reklamowego w postaci okularów jest ich duża trwałość – dobrej jakości okulary mogą bowiem posłużyć przez wiele lat. A te, choć zwykle z dyskretnym logo firmy, korzystnie wpływają na budowanie świadomości marki.

6. Powerbanki

W wakacje łatwo jest zapomnieć, że bateria w telefonie przecież może się rozładować i to w najmniej oczekiwanym momencie. Dlatego powerbanki reklamowe to bardzo mile widziany gadżet w sezonie wakacyjnym. Plusem jest fakt, że klienci czy partnerzy biznesowi, bez wahania sięgną po użyteczną elektronikę. Powerbanki to także gadżet, który cechuje się dużą trwałością. Przez naprawdę długi czas może w świetnym stanie służyć obdarowywanym, a więc i firmie, której logo na nim widnieje!

7. Piłki plażowe

Bardzo przyjemny gadżet, z którego obdarowywani chętnie skorzystają, szczególnie gdy mają dzieci! Zaletą jest niezwykle miłe skojarzenie z marką, której identyfikacja widnieje na piłce. W końcu aktywnie spędzony czas poprawia samopoczucie, a to już krok od dobrych skojarzeń wobec marki, która podarowała piłkę, dzięki której na plaży nie było nudno!

Nie znalazłeś produktu?