I. Informacje o firmie

Sklep internetowy TAMPOGADZET.PL prowadzony jest przez firmę:

POSITIVE GIFTS Daria Goździńska
ul. Poniatowskiego 17/6
44-100 Gliwice,
NIP 969-123-52-12
REGON: 241698531


Na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej o numerze I/545/2010 zarejestrowanym przez Prezydenta Miasta Gliwice, dalej zwany Sklepem.

II. Postanowienia ogólne

1. Realizacja sprzedaży w sklepie odbywa się zgodnie z poniższym Regulaminem.
2. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie produkty przedstawione w sklepie, są one oryginalne, fabrycznie nowe, wolne zarówno od wad fizycznych jak i prawnych.
3. Cennik i inne informacje dostępne w sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu Art. 71 Kodeksu Cywilnego. Wyłącznie potwierdzone przez konsultanta sklepu drogą e-mailową, pisemnie lub faksem zamówienie stanowi wiążącą ofertę w rozumieniu Art. 66 Kodeksu Cywilnego.
4. Obszarem działania sklepu objęta jest cała Polska. Zamówienia składać można całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich obsługa i realizacja odbywa się w od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00. Zamówienia złożone po godzinie 17:00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w następującym po nich dniu roboczym.
5. Wszystkie ceny produktów wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają 23% podatku VAT.

III. Procedura składania zamówień w sklepie

1. Złożenie zamówienia w sklepie oznacza pełną akceptację Regulaminu i zobowiązuje klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad sprzedaży.
2. Zamówienia w sklepie może składać każda firma, która:

  • prawidłowo wypełni elektroniczny Formularz Rejestracyjny (http://www.tampogadzet.pl/registration) podając dane niezbędne dla realizacji zamówienia,
  • zamawiając poprzez stronę www.tampogadzet.pl, doda do koszyka odpowiednią ilość produktów i wybierze preferowaną formę przesyłki,
  • zamawiając e-mailem, prześle na adres sklep@tampogadzet.pl wypełniony formularz zamówienia dostępny tutaj
  • opcjonalnie - uzupełni pole "Uwagi do zamówienia" o istotne informacje dotyczące szczególnych cech zamawianych produktów (np. znakowania),

3. Sklep może odmówić realizacji zamówienia na każdym etapie w szczególności, gdy dane podane przez klienta są niepełne, nieprawidłowe, nie można nawiązać kontaktu z klientem oraz w innych uzasadnionych przypadkach.
4. Po przesłaniu zamówienia konsultant sklepu ustali z klientem dokładną ilość zamawianych produktów - co wynika ze sposobu ich pakowania, omówi ewentualne „Uwagi do zamówienia” podane przez klienta oraz poinformuje o terminie realizacji.
5. Informacje dotyczące możliwości znakowania towaru, doboru odpowiednich technik oraz związane z tym koszty przedstawiają konsultanci Sklepu przed przyjęciem zamówienia.
6. Ceny produktów wyświetlane w Sklepie, jeżeli nie posiadają etykiety "grawer gratis" , "nadruk gratis" z reguły nie zawierają kosztów znakowania oraz kosztów przesyłki. Po złożeniu zamówienia zostanie ono uzupełnione o w/w koszty i przesłane klientowi do akceptacji.
7. Składając zamówienie w sklepie klient wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT oraz pro forma bez podpisu na zakupione produkty.
8. Rabaty i promocje przyznawane są tylko dla produktów dodawanych do koszyka.