1. Eleganckie teczki i aktówki z firmowym logo
W wielu firmach zatrudnieni są przedstawiciele handlowi. To właśnie oni reprezentują firmę na zewnątrz – jako pierwsi kontaktują się z klientami. Z myślą o nich warto zamówić teczki i aktówki z firmowym logo. W ofercie mamy zarówno minimalistyczne teczki, jak i organizery w wersji rozszerzonej, które poza dokumentami pomieszczą również długopisy czy kalkulator. Taki gadżet z logo firmy nie tylko jest praktyczny, ale także wzbudza zaufanie – klient może mieć pewność, że rozmawia z pracownikiem danej firmy, a nie osobą, która się pod nią podszywa.
2. Przyborniki – niech na biurku zapanuje porządek!
Szczególnie na biurkach w recepcji czy sekretariacie powinien zawsze panować porządek. Jak osiągnąć taki stan? Pomocne w tym są przyborniki na biurko. W ofercie mamy zarówno modele mieszczące wyłącznie długopisy, jak i bardziej rozbudowane, które pomieszczą również karteczki, spinacze czy pinezki. Niektóre przyborniki są wyposażone w zegar i kalendarz. Na każdym przyborniku można umieścić logo firmowe, dzięki czemu stanie się on integralną częścią brandingu.
3. Firmowe notesy i notatniki
Niemal każdy pracownik biurowy ma na swoim biurku bloczek karteczek samoprzylepnych. Niestety, mimo że idealnie nadają się one do szybkich notatek, łatwo też je zgubić. Właśnie dlatego z myślą o pracownikach pracujących stacjonarnie warto zamówić notesy i notatniki z firmowym logo. Taki gadżet na swoim biurku doceni każdy zatrudniony – trudniej go zapodziać niż pojedyncze karteczki. W zależności od preferencji pracowników i firmy, możesz zamówić solidne, wykonane z ekoskóry PU notesy lub ekologiczne kołonotesy, które mają miejsce na długopis.
4. Wielofunkcyjne smycze reklamowe
Identyfikator czy klucze – to rzeczy, które łatwo zgubić. Jeżeli w Twojej firmie stosuje się wewnętrzny system kontroli dostępu, to warto zamówić smycze reklamowe. W ten sposób pracownicy będą mogli klucze, karty czy identyfikatory mieć zawsze koło siebie. W naszym sklepie proponujemy również wielofunkcyjne smycze reklamowe. W odróżnieniu od zwykłych są one wyposażone m.in. w wysuwany uchwyt czy kabel USB. Takie smycze są nie tylko nośnikiem reklamowym, ale również pożądanym wśród pracowników przydatnym gadżetem.
5. Kubki lub filiżanki z logo firmy
Jednym z nieodłącznych elementów firmowego biurka jest kubek lub filiżanka. Do wielu firm pracownicy przynoszą własne naczynia, ale można też inaczej – możesz je zamówić dla swoich pracowników. Kubki z firmowym logo i inspirującym motto wzbudzą wśród nich duże zainteresowanie i entuzjazm. Możesz też jeszcze bardziej spersonalizować zamawiane kubki reklamowe czy filiżanki – wystarczy, że znajdą się na nich imiona poszczególnych pracowników wraz z zajmowanymi przez nich stanowiskami. To nie tylko praktyczny gadżet, ale także sposób, by zmotywować zespół do pracy.
6. Pojemne pamięci USB z nadrukiem
Przesyłanie plików między pracownikami nie zawsze jest wygodne – zdarza się, że są one zbyt duże, by wysłać je mailem. Wówczas warto mieć pod ręką pamięci USB. One również mogą być nośnikiem reklamy. Jeżeli biuro jest duże, a pracowników wielu, rozwiązaniem będą spersonalizowane pamięci USB – w ten sposób każdy pracownik szybko zlokalizuje swojego pendrive’a.
7. Firmowy antystres – zadbaj o zdrowie pracowników
Natłok zleceń czy trudny klient? Pracownicy biurowi są narażeni na stres, a ten z kolei może przyczynić się do rozwoju szeregu chorób cywilizacyjnych. Jak temu zapobiec? Rozwiązaniem może być firmowy antystres, czyli piłeczka antystresowa. Ściskanie takiej piłeczki uspokaja i wyzwala w organizmie endorfiny. To z kolei powoduje, że pracownicy mogą w pełni skoncentrować się na efektywnym wykonywaniu swoich obowiązków. Zamawiając firmowe antystresy, zadbasz o pozytywny nastrój i dobre samopoczucie pracowników.