Gadżety reklamowe są powszechnie wykorzystywane do budowy pozytywnego wizerunku firmy i utrwalania w świadomości konsumentów marki. Aby spełniły swoją rolę, muszą być użyteczne i atrakcyjne jednocześnie. Konferencje to jeden z wielu momentów, kiedy można rozdać gadżety konferencyjne. Jakie gadżety na konferencję wybrać? Większość organizatorów komponuje tzw. zestaw powitalny, który jest wręczany każdemu uczestnikowi. Oto nasze propozycje, które mogą znaleźć się w takim pakiecie.
Smycze reklamowe
Każdy z uczestników konferencji otrzymuje identyfikator, który stanowi „przepustkę” do wzięcia udziału w poszczególnych wykładach czy warsztatach. Aby jej nie zgubić, organizatorzy mogą wykazać się zapobiegliwością, zamawiając smycze reklamowe. Kosztują one niewiele, prezentują się lepiej niż uchwyty na identyfikator i mogą być wykorzystywane przez uczestników po zakończeniu konferencji.
Przybory piśmiennicze
Mimo że prelegenci często wręczają słuchaczom materiały szkoleniowe, to niektórzy uczestnicy robią notatki. Właśnie dlatego zestaw powitalny warto wzbogacić o przybory piśmiennicze. Jakie gadżety piśmiennicze zakupić z myślą o konferencji? Najpopularniejsze są długopisy i zakreślacze reklamowe. Alternatywą są zestawy piśmiennicze, np. długopis i ołówek czy długopis i pióro.
Notesy i notatniki
Obowiązkowe gadżety na konferencje to również notesy i notatniki. Wraz z przyborami piśmienniczymi stanowią całość. Jeżeli organizowany event ma być bardzo prestiżowy, warto rozważyć zamówienie notatników Moleskine. To kultowa i dobrze znana marka specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości notesów. Taki notes posłuży każdemu uczestnikowi przez długi czas.
Teczki konferencyjne
Gadżety zamawiane z myślą o konferencji są wręczane nie tylko uczestnikom, ale również osobom wygłaszającym przemówienia. Z myślą o nich warto zamówić teczki konferencyjne. Jeżeli konferencja dotyczy kwestii ochrony środowiska, sprawdzą się teczki konferencyjne kartonowe z recyklingu, które spełniają swoją rolę równie dobrze, jak te wykonane z tworzyw sztucznych.
Kubki reklamowe
W zestawie powitalnym powinny znaleźć się produkty, które przypomną uczestnikom o konferencji za tydzień, miesiąc czy nawet rok. W tej roli świetnie sprawdzają się kubki reklamowe. Z jednej strony to neutralne upominki, a z drugiej rzecz, po którą każdy z nas sięga codziennie. Alternatywą dla tradycyjnych kubków ceramicznych są m.in. kubki izotermiczne i filiżanki.
Gadżety elektroniczne
Gadżety reklamowe, które doskonale sprawdzą się jako upominki dla uczestników konferencji, to także elektronika. Jeżeli konferencja dotyczy zdrowia, w zestawie powitalnym może znaleźć się monitor aktywności. Organizatorzy często zamawiają również słuchawki, power banki, pamięci USB czy kalkulatory. Wszystkie wymienione produkty to wartościowe, użyteczne upominki.
T-shirty lub bluzy reklamowe
W roli gadżetów na konferencje sprawdzają się również T-shirty i bluzy reklamowe. Wystarczy przy zbieraniu zapisów na event poprosić uczestników o wskazanie swojego rozmiaru, aby zrobić im niespodziankę. T-shirt lub bluza z hasłem, pod którym odbywała się konferencja, będzie ciekawą pamiątką przywiezioną z wydarzenia.
Eleganckie portfele
Poważna, międzynarodowa konferencja musi mieć nie tylko doskonałą oprawę, ale również wyjątkowe upominki. Przykładem ekskluzywnych gadżetów, które mogą być wręczane uczestnikom konferencji, są skórzane portfele. Opakowane w eleganckie pudełka, na których znajdzie się logo organizatora, będą szczególnym i praktycznym upominkiem.
Parasole reklamowe
Sezon na konferencje trwa od września do kwietnia. W tym czasie pogoda bywa kapryśna i dlatego zamawiając gadżety na konferencje, warto rozważyć zakup parasoli. W naszej ofercie obok tradycyjnych, dostępne są także parasole reklamowe w kształcie serca, zmieniające kolor, wiatroodporne oraz mini-parasole w etui.
Torby prezentowe
Wszystkie powyższe gadżety na konferencję powinny znaleźć się w torbie prezentowej. Dzięki ich zastosowaniu organizator uniknie problemu z rozdawaniem poszczególnych gadżetów uczestnikom. Torby prezentowe mogą być też spersonalizowane – wystarczy, że obok logo firmy organizującej konferencję znajdzie się imię i nazwisko uczestnika.
Zawsze korzystaj z bezplatnego konwertera Word to HTML, aby uniknac niechlujnego kodu na stronach internetowych!